
Hát mit lehet róluk írni? Az emberek nem szeretik, mert megszakítják a filmeket. Vagyis van amikor jó hogy egy reklámot beszúrnak, mert az alatt az idő alatt el tudja intézni a dolgait az ember.. De a reklámok egyre hosszzabbak! Ami idegesítő már. Eddig is azok voltak, de már ezek, túl hosszúak. Legalábbis én leírhatatlanul utálom. Van már hogy 20 perces reklámok vannak, és egyre gyakrabban. És emellett ismétlik őket folyamatosan. Így az ember nem tudja őket elkerülni. Egyszerűen nem tudjuk elkerülni őket. Befolyásolják az embereket. Mi a jó, egyszerűen megvezetnek, hogy mit szedjünk, ez jobb mint a másik. Belénk vezetik hogy mi a jó! Mi lenne nekünk a legjobb. PEdig lehet, nem i slenne rá szükségünk, mert tudunk döntéseket hozni, de már nem nagyon hozunk. Hagyjuk, hogy megmondják mi a jó. Mi a jó... És nehéz döntés elé állítanak, mert mindenki azt mondja hogy az a legjobb nekünk, neked, vagy nekem! Te meg döntsd el. És ez nem könnyű. Csak akkor tudod meg hogy jól döntötél e, miután már választottál. Lehet tényleg jól választottál, de lehet hogy nem! És akkor őket átkozod. Pedig te választottál rosszul. Csak eddig mondták hogy mi lenne a legjobb, és megvezettek. A bank reklámok nagyon népszerűek, de vannak autó, gyógyszer, telefon reklámok. Ezek a leggyakoribbak. Egyszerűen rá beszélik az embereket dolgokra, pedig az nem is biztos hogy jó, de meggyőzőek. Bosszantóak, mégis mindenki ismer szinte minden reklámot! Nem tudom mit mondjak még erről.. Egyszerűen ha meghalljuk azt hogy reklám, mindenkinek az jut eszébe, hogy megszakítják folyamatosan ezekkel a filmeket, és idegesítőek. Nem tudom. Érdekes elméletet írtam most le.. De lehet van benne valami?...
Nem tudok ehez valami sokat írni, mert valahogy nem az én témám. Nem tudok róla sok mindent mondani.
Mások így ítélkeznek a a reklámokról:
Ez itt nem a reklám helye, most mégis arról lesz szó. Félrevezet, becsap, hazudik, mértéken felüli
költekezésre csábít, megzavarja értékítéletünket. Ellenségeinket egy kezünkön is nehéz lenne megszámolni. Ha a reklámokat is ide sorolnánk, egy billióig is elszámolhatnánk.
Sokszor már magam sem tudom elválsztani a reklámot a valóságtól.
Megfigyeltem,hogy ismerősi körben
egyre nagyobb az ellenállás a reklámok
áradatával szemben.Mondhatom,ellenkező
hatást érnek el.Abban a pillanatban,ami-
kor felvillan egy a tv-ben működik a távkapcsoló! A legtöbb nem a tisztességes
tájékoztatás,árukínálat,vevőcentrikus
magatartás céljából,hanem egyenesen a félrevezetésünket célozza meg.Egyre
bántóbbak,egyre több van belőük.
A kiskereskedelmi árak legalább 30 %-át
teszik ki az ilyen jellegü költségek.
Kell ez nekünk???
Szerintem olyan reklámokra nincs szüksége az embereknek, amelyek nagy része átverés. Nem félrevezetni kellene a vevőket, hanem a valóságnak megfelelő adatokkal tájékoztatni.
Van jó reklám is! De manapság minden amolyan kifordított. A reklámot a zene miatt nézzük, ha információra vágyunk, megkérdezzük a barátainkat. Mondjuk a Google után. Vagyis a reklám sem CSAK reklám. Hanem téma. Sztem.
A negatív reklám a legjobb a reklám!
Jó 20 éve, díjnyertes, szigorúan külföldi reklámfilmekből tartottak vetítéseket. Nos, a legtöbb ötletes, humoros, frappáns, igazán ütős volt. Szellemesek, jól kitaláltak, nem szájbarágósak. A vetítések után mindig elhangzott a mondat: nálunk miért nem csinálnak ilyen reklámokat. De azóta sem csinálnak, pedig már itt vannak a nagy ügynökségek. (igaz, ott is a hazai szakemberek dolgoznak)
forrás:http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://www.palfyjudit.hu/notesz/wp-content/kepek/Advertisement.jpg&imgrefurl=http://blogamia.blogter.hu/%3Fpost_id%3D152771&h=316&w=400&sz=24&hl=hu&start=8&tbnid=mTpLeYU3WdoPrM:&tbnh=98&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Drekl%25C3%25A1m%26gbv%3D2%26hl%3Dhu%26rlz%3D1B3GGGL_huHU251HU253%26sa%3DG







Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése